پسرم بهراد

مهمونی

1389/11/2 1:21
نویسنده : لیلا
588 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

پسرکم امشب درواقع دیشب )آخه الان ساعت یک شبه( رفته بودیم مهمونی خونه دختر خاله بابایی انقدر شیطونی کردی که نگو

خبرای جدید شیرین جون دختر خاله بابیی مامان آرش حاملست  ایشالله این یکی دختر باشه جنسشون جور شه

علی آقا پسر آقا فرهاد پسر دایی بابا هم ۳ بهمن دنیا میاد همبازی خوبی میتونه برات باشه

هر روز شیطونتر میشی و دوست داشتنی تر

الان ساعت ۱:۱۵ دقیقه شبه و تو همچنان  بیداری و داری با روزنامه بازی میکنیو با سرو صداش نمیزاری بابایی تی وی ببینه

من برم صدای بابابیی هم در اومد

فعلا بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

maryam
2 بهمن 89 10:03
سلام ليلا جون .ممنون از حظورت ومرسي که لينک کردي .راستي به وب امير مهدي ام رفتي اون يکي پسرم خوشحال ميشم بياي .لينک شدي.
maryam
2 بهمن 89 13:33
سلام خاله جون من داداش امير حسينم بيا به منم سر بزن و لينکم کن اخه بهراد جون و لينک کردم.


چشم خاله جون لینکتون کردم
maryam
3 بهمن 89 12:18
سلام عزيزم تو وب امير مهدي ام لينکت کردم وب امير مهدي رو بلينک.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پسرم بهراد می باشد